My Friends

Monday, May 2, 2011

~happy birthday mama~

23.04.2011 lepas adalah ulang tahun kelahiran mama saya..happy birthday to mama :)
tapi..sambut nya malam semalam 01.05.2011,sekali la dengan hari ibu kengkonon..sebabnya,tunggu adik saya dari KL balik weekend..hubby nak sangat bawa mama makan ikan bakar kat Medan Ikan Bakar Crystal Bay..kebetulan nenek saya pon ikut sama..nenek saya panggil mak..haha..ada mama dan mak..syoknya!

yang tak seronok..tunggu turn nak siap ikan bakar 1 jam setengah!!!nak duduk tunggu meja kosong pon payah..gara2 cuti umum,ramai orang luar dari melaka datang nak makan ikan bakar..ramai tak hingat!hihi
tak seronok no.2..saya lupa cas bateri kamera..poyo je bawak kamera besar2..sekali snap bateri dah habis..huwaaaaa!!last2,takde aktiviti posing dari alya dan kakak macam selalu :p

nasib baiklah mama dgn mak puas hati makan ikan bakar yang banyak..walau ikan cencaru dan pari je yang tinggal..haha..oklah kan dari takde..ade jugak side order,ketam..sotong..memang meriah..sayang takde gambar..

eh,ade gambar..sempat snap 2 keping.. :p

alya nak nyanyi epi besday mama..

kek..dan selepas tu kamera pon kiokkk..hehe


untuk mama tersayang..
"Allah..selamatkan kamu..Allah selamatkan kamu..Allah selamatkan mama sayang..Allah selamatkan kamu"


2 comments:

ashra said...

happy birthday to ur mum.
moga pjg umo dimurahkan rezki slalu ya..

sasha @ mumyalya said...

ash..
thanks a lot dear :)