Glitter Words

My Friends

Thursday, May 12, 2011

~thanks my love~

nota atas kaki : entry ni bukan le entry nak berlagak atau ber riak..cuma sekadar penghargaan seorang isteri kepada suaminya..boleh kan?after all..i dedicated this blog to my beloved one :)

wahaha..nota kaki kat atas tak tahan betul lah..hihi..actually,takde lah cerita apa pon..cuma teruja sikit..atas keperihatinan dan kemurahan hati en.hubby pada isterinya yg demand ni..ngeh3x...

ceritanya bila tetiba je en.hubby buat 'luahan perasaan'..kata dia,sejak saya pregnant masuk 2nd trimester..dia tengok saya dah tak shopping untuk diri sendiri lagi..
ok,jom gelak sesama..comelkan?hihi..punya la shoppingholic (ade ke terms ni?) saya ni sampai hubby pon perasan bila saya tak bersoping..haha..oklah,saya ngaku :p sekarang ni,asal pi shopping,saya asik grab barang untuk anak2..baru2 ni,hubby dapat bonus,so..bagi la saya sikit 'bonus'..saya dok sibuk beli baju raya untuk anak2 (kekdah nya..kalau bulan 6 dan 7 saya berpantang..tak sempat la nak shopping raya untuk anak2) so en.hubby saya sedih la kot,nak2 bila saya siap sibuk2 beli barang untuk dia sekali..cewah..
dan dengan tak disangka2..en.hubby telah bawa saya soping 'bahan' dibawah setelah saya dok perhati kan agak2 sebulan 'bahan' itu (asalnya..saya nak beli masa nak raya nanti..tapi dah hubby beria-ia kan..bagai orang ngantuk di sorong bantal..muahaha)

ni le "bahan" tu..comel kan..sesuai untuk jiwa pinky seperti ku..cewah..

sebenarnya..rasa tak sampai hati nak bersoping over2 lagi macam dulu..sebabnya,tak lama lagi tanggungan hubby bertambah..lately ni,hubby banyak keluar duit..untuk renovation rumah..preparation nak bersalin..semua SDN BHD ok!!selepas tu nak buat kenduri untuk anak2,housewarming..coming soon raya lagi..wah..saya pon tak sangka saya akan jadi sematang ini..jauh betul saya berfikir..muahaha..patut la en.hubby bertambah sayang (cehh..muntah purple jap :p)

untuk suami yg terrrrsayang..thanks a lot..bukan material tu yang buat ayang terharu..tapi keperihatinan yg abg tunjukkan pada ayang..errrr..cuba perhati2 lagi..apa yg ayg dok usha2..muahaha :p

nota bawah kaki : entry ni saje publish on 12.05.2011..sempena 13tahun pertemuan kami..cewah ;;)

ok kengkawan..babai :)

8 comments:

IDAZS said...

syoknya dapat henbeg baru, cantik pulak tu :)

eh, baru teringat kami belum prepare apa-apa lagi untuk raya. huhuhuhu

mizah said...

bestnya handbag CR tu...suka..dah lama tak beli handbag mahal..last sekali 3tahun lepas untuk hantaran kawen..juga bag carlo rino yg comel...lepas tu dok beli je beg2 rm15 ke..rm30 ke..hihi..sebab duit pun habis wat shopping barang n bahan anak2...hihiihih

halimatun said...

wah...dapat handbeg baru..best2...

ashra said...

haha..so cuteeee..sweet sungguh.

btul tu,bukan material yang kita nakkan..tp,keprihatinan tu yang buat kita terharu.hehe

cantik beg tu..
i loikeee..hehe

Fiza Rahman said...

So sweet, bestnya dpt handbag baru ☺☺☺

Bila MATA Qahirah terpaksa di CUCI

sasha @ mumyalyaqil said...

idazs..
syok..sbb mmg berkenan dari mula keluar design tu..hehe..
errr..ntah hape2 le dak sha ni kan,belum ape2 dah pikir pasal preparation raya :p

ramizah..
best..sha suka design dan brand CR..cuma takleh selalu beli..mahal..haha..stahun sekali dua boleh la :p
btw..ni slogannya..utamakan keperluan anak2 & belilah brangan buatan M'sia :p

sasha @ mumyalyaqil said...

atun..
hehe..best jugak la..tapi ada orang tu dapat kabinet dapur baru..huhu..lagi best!

ashra..
haha..sweet bila dia perasan perubahan i yg dah hilang taring shopping!
kan..bukan material..tapi bila dia perihatin..tu yg cam terharu sgt..hehe..

fiza..
best..tapi plg best sbb hubby bagi ikhlas..tanpa paksaan dan terpaksa..hahaha :p

sasha @ mumyalyaqil said...

~semua komen sebelum ni dah hilang..harap maklum.. :)~