My Friends

Sunday, May 22, 2011

sehari sebutir je!!!

apa lak yang satu hari sebutir ni??haha..
sebenarnya..macamni..sejak pregnant,antara benda yang saya suka makan adalah..
Ferrero Rocher..
sangat la selalu membelinya..memakannya..membeleknya..
tapi sejak akhir-akhir ni dah mula jarang makan..
sebab malas nak pergi beli(kekdah yg kedekut)muahaha..
semalam,en.hubby bawa balik sekotak..yg ada 16 butir tu..
sambil serah kat bini yang dok sengih cam kerang wangi..
hubby cakap dengan nada selamba..
"makan sehari sebijik je..cukup sampai bersalin tu"
wakaka..dah macam obat la pulak..kehkeh..
alahai laling..tak ikhlas ke belikan i cekelat tu..hihi
now tgh menikmati..errr..dah oberdose la pulak..
baik diam2 jgn hubby tau..kan dia pesan...
"makan sehari sebijik je.............." :p

hehe..babai kengkawan... :)


10 comments:

syayassir said...

hahaha...
tak tahan gelak...
macam obat je makan sebijik sehari... :D
ala, nanti dah habis, mintak je lagi... gerenti dia belikan.. :)

ramizah said...

hehheh..kesiannye sehari sebijik..kalau tetiba habis sebelum waktunya, cakap la alya yg makan...hihihihi :p

IDAZS said...

hikhikhik, boleh tahan ke sha sehari sebijik tu?

nuyue said...

heheh
kelakar lah besan i
cam mkn ubat pulak 1 hari 1 bijik

kalau aku xtahan 1 hari 1 bijik..heheh

Norazrani Maamin said...

mkn Ferrero Rocher mane bleh sebijik jea sha...x puas ler...huhu

sbb kalu dah mkn sebijik, nak mkn lg sebijik, pastue mkn lg sebijik...dan lg...dan lg...tgk2 dah abis....hiksss

* kalu dah abis, suh jea en hubby belikan lg..mesti die beli punya...hehehe

ashra said...

hehehe..
i mmg suka gileeeerrr ferrero rocher ni.jgn la bagi i sekotak besar.tak boleh duk diam kalu i tak abeskan.

nampaknya baby u nanti,mmg mintak ferrero rocher la bila da pandai makan nanti.keke

Murni Delights said...

wah dasat sehari sebiji je..he..he

sasha @ mumyalya said...

syayassir..
hehe..ye..ye..sila gelak..
sebab sha pon tak tahan gelak masa hubby cakap cenggitu..mcm obat lak aihh..

ramizah..
huhu..ciankan..sehari sebijik je..mana cukup..huwaa..hikhik..

idazs..
hehe..rasa2 cukup ke?mana mungkin dong..haha

sasha @ mumyalya said...

nuyue..
alahai besan..nak wat lagu mana..dah gitu en.hubby haku cakap..haha..dia takmo aku obesiti kot..ceettt :p

Norazrani Maamin..
hehe..kak kan..mana cukup..adoii la hubby ni..16 bijik tu celah gigi dak sha je nih..haha..nanti dah habis sha usha lagi :p

sasha @ mumyalya said...

ashra..
hehe..i pon suka ash..tapi masa preggy ni suka yg amat..haha..sama la,ada sekotak tu,mana leh duk diam..kejap2 buka fridge..selagi tak habis..hehe..bankrup la..cekelat tu mahal :p


murni delights..
vill..dasat kan..huhu..jgn memain :p