My Friends

Sunday, February 7, 2010

~TAG ABC~

salam to all my dear friends..i've been tag by kak fiza..huhu..lately ni i suka buat tag..mengisi masa lapang..cewah..tag ni namanya tag ABC..tapi tak semudah ABC ok..dah kering otak ku perah tadi tau..wakaka..ini lah hasilnya..check it out :-)

A
lya Insyirah nama my daughter..

Budak yang sangat aktif..agresif dan cepat nak belajar..

Comey..sangat manja..kengkadang mengada²..

Dia panggil hubby 'abah'..panggil me ibu..

Eh..bukan ibu je..selalu dia panggil me mama..aduyai..

First time dulu alya panggil me mummy..tapi i nak 'ibu' jugak..hihi

Gigi alya dah ade 14 batang..comel kan?

Hidung alya ikut me..hidung orang melayu..ehehe

Ibu dia gelap sikit..ala² sawo matang..yang peliknya alya cerah..yeyy!!

Jantung hati ibu dan abah yang sorang ni..

Kalau berjalan dia no.1..tak ingat nak menyusu..

Lolipop??aduhai..tak buleh dia nampak..dia nak jer..tapi tak makan pun!!

Mandi??wah..ni aktivit yang alya paling suka..sampai kecut pun takpe :)

Notty..yup..kekadang alya notty sangat..buat ibu marah :x

Oh alya..u don't know how much abah and ibu love you..

Penyeri rumah tangga en.poG dan pn.Sasha

Query..ada ape² query pasal alya ke??

Rajin sangat membantu me di rumah..bantu sepahkan rumah ;p

Sangat suka makan biskut dan keropok..itulah alya :)

Tiger..tulah nama biskut kegemaran alya..hehe

Untung sangat lah kalau dia nak tido awal..selalu timing tidur dia 10.30 ke atas ;p

Valid time alya and cucut (pacifier) da tamat..tapi dia belum nak tanggalkan :(

Walaupun dah umur 1years 7month..alya masih tidur dalam buaian tau..huhu

X-travaganza betui hidup kami sejak ada alya..

Yup..kami memang tgh plan nak tambah cahaya mata..maybe next year :)

Zzzzz..da habis tag ni nak tidur boley tak?ehehe..

huhu..amacam ok ke i buat tag ni..kalau rajin² korang buat la tag ni ok..

bye²

8 comments:

sue79 said...

saSha,
not bad, i like it..
pasal alya pun boleh wat ceriter kan?

Lady of Leisure said...

bestnya tag ni tapi otak i mcm jam la.. takde idea.. tapi teringin bebenor nak buat..

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

oh citer pasal alya...ok sgt la ni. best!

saSha a.K.a MumYalya said...

sue79..
ok ke?penat perah otak tau..ehehe..cuma ttg alya je buleh bagi ku idea :)

saSha a.K.a MumYalya said...

lady..
jgn la jam dear..u try je..cari 1 point then cerita jer..pasal Arri & Molly ke ;)
all d best...:)

saSha a.K.a MumYalya said...

kak fiza..
citer pasal alya je kak..lain tak terpikir..nice tag la kak :)

nuyue said...

heheheh
best gak tag ni
tapi otak ku beku laa sasha

saSha a.K.a MumYalya said...

nuyue..
buat la tag ni..u cairkan otak tu jap..best tau..ehehe :P