My Friends

Monday, July 9, 2012

Jom Ikan Bakar!

eh..eh..ni bukan entry macam ngajak pi makan ikan bakar tau..ahaha..tajuknye adalah nama sebuah kedai makan kat Pulau Langkawi..haritu me and famili + rombongan cik kiah :D pi buat lawatan kerja ke Pulau Langkawi..ate,katanye lawatan kerja bersama famili..korang pepaham le ye..kalau tak paham..buat2 le paham yekkk..hehe..
okeh,back to the stori..haritu abang man ( pemandu bas KK Langkawi) yang baik hati bawa kami ke tempat ni le untuk santapan tengah hari..katanya memang tempat ni fames de ames..hehe..okeh,i rasa cakap dia tu betul 200%..sampai je sana..kami macam *jawdrop* orang ramai giler..giler kentang!!apa yang menarik?ntah le..lauk banyak..ikan bakar..ayam bakar..semua bakar..dan..AIR FREE!
kami makan kat sini ler..

ikan dia sedap la jugak..rasa macam ayam panggang..hehe..tapi orang sangat ramai sampai kene tunggu nak duduk..yang penting AIR FREE! :D

nanti i stori lagi whole pakej bercuti tu okeh..babai..







1 comment:

Melody Stringer said...

saya suka ikan, apa lagi dibakar . hhmmmm nyam nyamm


Watch movie free