My Friends

Thursday, January 19, 2012

~stall alya~

yeayyy..akhirnya ibu belikan alya stall ni..puas alya pujuk rayu..tantrum dan buat pelbagai lagi perangai mencabar kesabaran ibu..haha..kesian betul kat ibu..muahhh ibu :-*
ibu kata..stall ni mahal..ibu takmo belikan sebab nanti alya main2,hilangkan menda kecik2 tu..pastu..main 2-3 hari dah bosan..tu ibu yang kata..sebenarnya alasan ibu kedekut nak beli alya menan..kan..kan..kan..memandangkan aritu ibu dah soping sakan,apasalahnya ibu belikan alya "stall impian" ni...lalalala~

alya janji dengan ibu..alya jaga semua barang-barang kat stall ni baik2..alya takmo hilangkan..alya main dengan stall ni hari2..dan alya jaga adik aqil masa ibu buat kerja rumah (yerla..alya janji walaupon ini takde kene mengena dengan stall ni..huhu) ibu kata..kalau alya jaga stall ni baik2..nanti ibu beli lagi manyak menan utk alya..yeayyyy!! oh lupa..ibu pon kata kene share dengan adik aqil.. -_-' emmmmm..

tima kasih ibu..kakak sayanggg ibu..muahhh..nanti kakak nak barbie yang kaler2 rambut tu tau..janji tau.. (sambil ibu tepuk dahi)
adik aqil..takmo kacau kedai kakak eh!!nanti kakak cubittt lagi..adik boleh jadi 'tutume' (customer) kakak je..kihkih

encik tunggu ye..shaye masak kejap..kata cep alya

adik : ibu..adik nak men jugak..
kakak : ni kakak punye je..kan ibu kan..

pssst..nampak gayenye kene beli la satu set benda lain utk aqil..hihi..babai :)

3 comments:

mizah said...

hahahha...pandai kak alya mintak ek...hihi, si aqil tengok je la ek..nanti aqil dah de yg baru, kak alya jgn sibuk2 kacau pulak..ehheheh

Norazrani Maamin said...

pasni kakak alya boleh tolong ibu msk kat dapur...pandai kakak...hehee

hari2 tue akak pun belah bagi nak beli stall nie @ meja solek...last2 amek meja solek jea...heheee

sasha @ mumyalya said...

mizah..
memang pandai..bab mintak2 ni mmg dia sgt expert..haha


Norazrani Maamin..
hehe..ha ah tolong..tolong buat ibu sakit kepala..hihi
akk tau,alya tu kalau tunjuk semua dia nak..pengsan betul..haha