My Friends

Tuesday, January 17, 2012

~gigi pertama saya~

hi aunties..assalamualaikum..
hihi..hari ni aqil nak tunjuk kat aunties suma ni

"

"

"tadaaaaa!

my first teeth :D comel kan?hehe..
aqil dapat gigi ni masa aqil umur 7bulan je..cepat kan..ngeeee :D
ibu selalu pesan kat aqil..bila dah tumbuh gigi takmo gigit 'nen' tau..hihi
aqil cuba sedaya upaya takmo gigit nen ibu eh..
sebab nanti ibu takmo bagi nen lagi.. :(
tapi..kadang2 aqil tak sengaja..aqil gigit jugak..cian ibu..muka ibu mcm sakit je..pastu ibu senyum dekat aqil..pastu ibu pujuk lagi jangan gigit 'nen' ibu..hihi

sekarang..aqil dah mula makan macam2..ibu masak macam2 tau..
bubur ayam,bubur ikan,bubur labu,puree epal,puree kentang..yummy!
kadang2 ibu potong epal bagi aqil gigit2..aqil suka gigit barang..aqil nak asah gigi aqil ni lagi..hehe
haa! nak bagitau..sekarang ni,gigi aqil satu lagi nak keluar..aqil akan ada banyak gigi..
pssttt..nanti aqil dah banyak gigi,aqil nak gigit kakak alya sebab kakak alya suka cubit aqil..huwaaaaaa..hihi :D

babai...

4 comments:

mizah said...

hihih...cian kak alya nanti kena gigit...heheh..suh dia gigit jari mummy dia je la :p

♥ Wina ♥ said...

wahhh sama dgn Syakil..tumbuh gg masa umur 7-8 bulan...sekali 2 tumbuh tpai sampai skrg x tumbuh² lagik heheheee

Norazrani Maamin said...

yeay...aqil dah ade gigi yea...cepat gak tumbuhnya..jgn gigit nen ibu tau..nanti tak dpt 'upah'...hehehee

sasha @ mumyalya said...

mizah..
hehe..sebab kakak suka cubit dia..sian dia tau :p

wina..
syakil pon tumbuh gigi time camni eh..hihi..tulah,sekarang asik nak asah gigi je :)

Norazrani Maamin..
hehe..tulah,cepat kak..jgn lambat jalan sudah :p bab nen tu..mmg dia ada gigit2 manja la..seriau je.hihi