My Friends

Monday, November 14, 2011

~kusut diminda~

tajuk entry tak tahan... :p
hari ni kan..ramai tegur saya nampak serabut,kusut..
eh,ye ker??ermmm..jom kita tengok kejap..
long skirt kaler coklat,baju corporate kaler ijau,tudung kaler kelabu..
ok!!memang nampak pelik kot..huhu
mana tak nya..hati sedang gundah gulana..
hari ni my knight akan ke Pontian,Johor..training disana..untuk 3 bulan!
balik pon sekali sekala..2minggu sekali la kot..
aduhai..macam2 bersimpang siur kat kepala ni..
-saya bakal jadi SUPERMAK,tanpa SUPERPAK..hihi
-memikirkan keadaan hubby disana nanti..makan,pakai,sakit,pening...
-anak-anak kompom rindu hubby,terutama alya..hukhuk (saya pon..)
-kalau ada apa2 kecemasan (mohon dijauhkan) saya terpaksa hadap sorang2..
-dah lama tak PJJ..sunyi itu pasti... :(
-eh...macam2 la nak kene pikir dan terpikir..
kusutnya otak ni..huhu..tapi kata hubby yg kengkonon nak memujuk..
"setiap pengorbanan..pasti ada hasilnya..insyaallah.."
saya kene berkorban..hubby kene berkorban..untuk masa depan yang lebih baik.. :)

saya kan..tertanya..dan nak tanya..
adakah keterlaluan kalau salah satu kerunsingan saya adalah..
"SOAL HATI"
aduh..aduh..aduh..jgn kau terluka ye hati,takde ubat ni..
semoga dijauhkan segala perkara2 yang tak di ingini..
semoga rumahtangga kami aman dan damai..tanpa gangguan anasir luar..hihi

pssstt..hubby kata saya cengeng..macam alya :p

babai kengkawan..


3 comments:

mizah said...

heheh...doa2 je cepat masa berlalu n cepat habis dia trainning kat sana ye...jgn runsing2 sgt ye...

ashra said...

i masa pantang 2x pun,harap cepat lah berlalu.tak leh ar jauh2 dgn hubby.keke..

takpe,sha...jap je.pejam celik je tu.
ni yang buat makin rindu kan kan kan...awwww...hehe

Ummi HusnaDaniaAmani said...

sabar ye sha...mmg susah klu xde suami kt sisi ni..tambah2 klu ank sakit demam..huhu..insyallah Allah permudah kan urusan sha.:)