My Friends

Monday, December 19, 2011

~Aqil dah pandai menyorok!~

salam..RINDU sangat bak ber blog ok!!huhu..tapi kerana kekangan masa dan kerja yang melambak ni..sha sempat singgah kejap je..hari ni nak cerita pasal anak bujang sha..Aqil Iman..hehe..dah pandai nyorok!

kisahnya,hari sabtu lepas..sha ke dapur dengan alya..bila kitorang ke depan,tengok2 aqil takde..huwaaa..nak nangis ok masa tu..puas cari2..tak jumpa..rupa2nya anak bujang i menyorok bawah kerusi..huhu..kerusi ni jenis rendah..so,agak susah untuk pujuk dia keluar dari situ tanpa terhantuk mana2 bahagian..huhu..alhamdulillah aqil ok..cuma,dia masih suka nak masuk kat bawah tu..huuu..pening!


see??!!hihi..
Aqil..oh Aqil..nasib baik la dia mau keluar dari tempat 'persembunyian" itu :p

nanti ada masa sha update lagi ok..babai :)









7 comments:

♥ Wina ♥ said...

hahahahahhh comel jek aqil..

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

comelnyer aqill..eh nama anak kte sama la aqil hehehe

Qaseh said...

huhu aqilnak main nyorok2 dgnmama dia lahhh

mizah said...

sangat comel!! eh, tp jgn tertidur kat bawah tu pulak..hehhe

fiza said...

Cak...tomei ☺☺

sasha @ mumyalya said...

wina..
hehe..geram je kann..

ladybird..
sama eh nama ank kita?hehe..nama aqil mmg pilihan ramai ;)

qaseh..
hihi..men nyorok2 kalau jumpa takpe yang..haha

sasha @ mumyalya said...

mizah..
hehe..tu skang jadi fav port dia..kene selalu cek..haha

fiza..
aww cakk..hehe