My Friends

Friday, January 18, 2013

camwhoring!

camwhoring..korang tau apa tu camwhoring?? 
dia macam ala2 korang amik gambar sendiri dengan pelbagai gaya mulot,pipi,mata.. dan feel2 macam fazura,nora danish..emma maembong,aishwarya rai,
makcik kiah (jiran sebelah umah ai :p) wakakaka..
tak la wehhhh.... memang ada yang suka amik gambar sendiri ni..
dah takde org nak amik kan..kita pon snap la sendiri kan..
bertambah pulak dengan teknologi canggih henfon zaman sekarang ni..boleh kita tengok diri sendiri wokeh..haha
tapi lately ai pon da tersampuk sikit 'sakit camwhoring' ni..wakaka
asal on the way pi keje je..snap gambar sendiri..
tengokla muka tak semenggah ni..haha




hehe..siap haplod kat instagram ko!macam gud2 :p

ekcelikan..sakit ni bersebab..i benaunye nak buat pilihan..
gaya tudung mana paling serasi dengan muko bulat ai ni..
muko yg sangat2 bolat ni..
tu asik snap pic sendiri..hahaha

so..korang rasa..mana yang sesuai??

babai..

1 comment:

ashra said...

Ewahh...u makin kiut lah,,hehe.

Kalu i,i suka u pakai tudung bulat yang 2nd and 3rd tu,nampak lagi muda dari usia kitaaaaaa..hehe.seriously..

Da tanya cik abg?