Glitter Words

My Friends

Tuesday, November 3, 2009

tag ni datang dari my BFF cik kelly..
aduhai memang me ni pemalas yang amat nak buat
tag2 ni..tapi kerana mu cik kelly..
haaa..amik ni!!(no more upset2 ok :P)

01. Bekas kekasih saya adalah :
ermm..Norman(KRU)..before i meet my hubby..hahaha..

02. Saya sedang mendengar :
deringan telefon!!!

03. Mungkin saya patut:
balik rumah dan ponteng kerja hari ni????

04. Saya suka :
bila hubby menghabiskan masa bersama me and alya..

05. Sahabat-sahabat baik saya :
adalah dalam 2,3 orang..yang sgt2 kurindui..

06. Saya tak paham :
bila ada orang membuang bayi..mendera kanak2..melakukan penderaan seksual pada kanak2..KENAPA???

07. Saya kehilangan :
bentuk badan dan keseksian yang dulu..hehehe..

08. Ramai yang berkata :
saya sangat peramah..yerker??

09. Makna nama saya :
SASHA MUNIRA = SKRIN YANG BERCAHAYA @ LAYAR PERAK

10. Cinta itu adalah :
ANUGERAH TERINDAH DARI ALLAH (SWT)

11. Di suatu tempat seseorang:
kanak2 sedang menderita..

12. Saya akan cuba :
untuk mendapatkan bentuk badan yang dulu2.. :P

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
SAYANG ABANG...

14. Telefon bimbit saya :
NOKIA 6610..sayang nak jual..ada sentimental value..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
saya tengok muka anak dulu..

16. Saya paling meluat apabila :
ada orang perasan bagus..bermegah2..padahal habuk pun tarak!!

17. Pesta/Parti adalah :
ermm..SOMETHING MAKE ME TIRED LA..

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
monyet yang kecil sangat tu..comey..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
REMAJA..SGT INDAH..

20. Hari ini :
saya sangat GEMBIRA sebab results ujian atas alya semua nya baik2 belaka..

21. Malam ini saya akan :
iron baju hubby untuk 1 week..

22. Esok pula saya akan :
siap kan fail pending..aduhai..

23. Saya betul-betul inginkan :
hubby..u know what i want badly..huuuuu...

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
aduh..tak cukup tidur..eyebag dah melampau..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
arked dulu baru shopping..satisfied everyone...

26. Makanan Barat atau Jepun :
ermm...western kot..

27. Bilik yang terang atau gelap :
gelap..samar2..boleh camtu..

28. Makanan segera adalah :
MCD..MCD..MCD..MCD

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
'tolong akak check kan list name pesara tu ye..'hehehe..

30. Tag ini datang dari :
my BFF..

2 comments:

KELLY910 said...

wah.. really happy coz somebody sudi juga buat tag ni ye.. thanx a lot dear friend.. and hope it will be last forever.. bff

sasha @ mumyalyaqil said...

huhu..cuba juga buat
walau curi2 masa..
thanks to you too..
BFF.. :)