My Friends

Tuesday, September 4, 2012

Anak dara yang rajin..

ehemmm..anak dara i da besar..dah boleh diharap..terharu mak tau..ehehe..
weekend lepas..bila i masuk dapur nak masak2 (*tgn dibahu mata kat atas) anak dara i sesama masuk dapur..kata si princess tu.. "ibu..kakak pon nak tolong,ibu masak..kakak basuh pinggan ok"aduh..aduh..cair hati mak ye!!

see..my anak dara..sangat la rajin..pada yang berkenan..boleh la isi borang awal2 ye..hahaha

p/s: semoga hidupmu di limpahi rahmat wahai anak ku.. ibu sayang alya sangat2..muahhh..


babai :)

3 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

untung sha..
hrp2 alya sini pun gitu gak.. hehehhe
tp maknyer cam kureng harap aje, bimbang berkubang satu umah aje.. heheh

sasha @ mumyalyaqil said...

leily..
insyaAllah..moga alya kita sama2 menjadi anak yang berguna..heheh :)

ashra said...

Hi hi dear..
Lama sgt tak jumpa kan.i ni,da terfikir tau,kalu gi melaka,nak sgt jumpa u.
Skang kita memasing pun da bz dgn life memasing kan..
I ni da jarang sgt ke fb rh.blog pun da stat malas..tapi,pk pk..sayang plak kengkawan da kenal..
Owhh..sure u penah rasa juga kan..kemalasan itu..haha

Btw,selamat hari raya buat u sekeluarga..cantik pics raya..cantik alya pakai tudung gitu..suka i nengok.

Wah wah...rajin anak ibu ye..tu untung ada anak sulung perempuan kan..ye ke?i malas je.kekeke

Jumpa lagi dear.....keep in touch k.