My Friends

Wednesday, August 8, 2012

Sumpah aku sayang T_T

sumpah aku sayang..sangat sayang..kau lah benda pertama yang aku terpikir lepas dapat kerja gomen..nak2 plak en.poji kata ok..so,memang kau dah menetap dihati dari sebelum kau berada dalam famili aku..mana mungkin aku tak sayang..tak mungkin..
kau..yang dah bawa aku keliling Malaysia,selatan..barat..timur..yang sentiasa menyejuk kan hati aku..kau yang sangat lah jarang meragam..rasa-rasa boleh kira berapa kali kau meragam sepanjang dengan aku..sumpah aku sayang kau!

aku nak kau tahu..menggantikan tempat kau adalah satu yang amat menyakitkan bagi aku..cuma aku perlu memenuhi keperluan hakiki keluarga yang mungkin akan bertambah lagi..kapasiti semakin besar..hermmmmm..tak terniat dihati melepaskan kau..aku tak mampu untuk memiliki kedua-duanya..maka aku terpaksa melepaskan kau pergi..maafkan aku..
huwaaaa..hati sakit=sakit hati..tak lama lagi aku bakal lepaskan kau pada dak angah..harap dak angah boleh jaga kau baik2..be gentle pada kau..hermmmmm..
angah,kau kene jaga dia baik-baik tau..pelisss..!!

akhir kata..aku sayang ko..sumpah aku sayang ko! kenangan kita berdua sepanjang highway nilai-pajam..kenangan sepanjang perjalanan ke Kuala Terengganu..ke Perak..Kluang..malah yang setiap hari kita hadapi bersama-sama dari Bukit Katil ke Kompleks Kesidang, Bachang akan aku kenang hingga akhir hayat ni.. kenang daku dalam deruman enjin mu wahai Mr. Tenggiling Encem ku..hukhukhuk

Mr. TENGGILING ENCEM saya!

**bakal berganti dengan EN.PEARL GAGAH :)

2 comments:

♥ Wina ♥ said...

waahhh beli keta baru ek?

sayang kan dengan keta lama..wina pun hari tu terdetik nak tukar keta tapi sayang pulak dengan si hitam nie ;-)

sasha @ mumyalyaqil said...

wina..
ehehe..gatai plak nak pakai keta baru :p