My Friends

Thursday, August 9, 2012

Kasut Raye..yeayyy!

korang dah beli kasut raye?hehehe..check out our kasut raye..ye..ye :p

yang ini untuk adik..hehe..
(adik,ibu belikan sepasang je sebab adik baru jalan-jalan eh,jatuh..haha..adik perlu pakai "Hello Yaya" tu dulu sampai bebetul dah expert okeh )

yang ni untuk kakak..hehe
(kakak..ingat pesan ibu,kasut beriben tu nak buat pakai masa kakak jadi flowergirl makngah dan maklang..pls jangan kotorkan atau rosak kan..hahaha* ibu berjimat cermat :p )

yang ni untuk ibu..hehe
(ibu..sila insaf..kasut awak dah banyak sangat!)

persoalannya..kasut abah dimana?dimana?hahaha..abah memang suka sepriseee la kan :p
babai :)

2 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

kasut raya?takde...pakai je ape ade :)

sasha @ mumyalyaqil said...

izwa..
hehe..nak wat camno,mak depa ni suka kumpul kasut..sekali anak2 pon terbabit daa :p