My Friends

Wednesday, August 15, 2012

Duit Raya..

pagi ni,separuh duit raya dah selamat masuk sampul untuk diserah pada yg layak..yang layak saje ye..muehehe..tak boleh nak buat kat rumah sebab sangat bizi (yorlah..) dan ada "pak incik" yg cukup suka melorat sambil keronyok itu duit..*adik,if asik keronyok duit itu..so no point ibu tukar duit raya baru kannn..adeh..kakak alya ok,sgt suka tolong ibu masuk duit dalam sampul..tapi itu "pak incik"..dah berapa keping sampul koyak dikerjakan..

sampul yang berbeza mengikut amount yang berbeza..hahaha..budak2 takleh pegang duit bebanyak..yg banyak2 tu untuk dah jadi nenek budak je :p

**hari ni sebenarnya sedang bersedih kerana en. Pearl yang baru je berkhidmat pada famili kami tercedera sikit..hukhuk..tulah,asben bawak laju2 lagi..eiiii..tension!

babai :)


2 comments: